مرکز خرید و فروش سیم کارت سیم سنتر

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنیدبرای سفارش تبلیغات کلیک کنید
نویسنده : simcenter | بازدید : 320

مودم‌های نسل دوم 5G، شرکت سامسونگ قبل از برگزاری مراسم کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱، تراشه 5G جدید این شرکت را رونمایی کرد.

به گزارش وب سایت سیم سنتر، به نقل از اندروید آتوریتی؛ هنوز فناوری 5G در بسیاری از کشور‌های جهان در دسترس مردم قرار نگرفته و در کشور‌های پیشرفته هم عمومیت ندارد، اما شرکت‌ها همچنان روی طراحی و توسعه این فناوری کار کرده و محصولات جدیدی می‌سازند. مودم‌های نسل دوم 5G جدید هم تاثیرات گسترده‌ای روی عملکرد و دسترسی مردم به اینترنت پر سرعت داشته اند.

معرفی محصولات جدید سامسونگ / مودم‌های نسل دوم 5G

به تازگی شرکت سامسونگ از مودم‌های نسل دوم 5G با تراشه اختصاصی این شرکت رونمایی کرده که در کنار دو برابر شدن ظرفیت تراشه، نصف مدل قبلی انرژی مصرف می‌کنند. انتظار می‌رود در این تراشه‌های نسل جدید قسمت 5G کامپکت ماکرو قرار بگیرد تا پهنای باند بالا، مصرف انرژی کمتر و فرکانس بیشتری داشته باشد.

سامسونگ از نسل جدید مدار مجتمع فرکانس رادیویی موج میلی‌متری (RFIC) نیز رونمایی کرد که آنتن‌هایی کوچکتر و مصرف انرژی پایین تری دارد. محصول بعدی که این شرکت معرفی کرده فرانت اند دیجیتال/ آنالوگ با یک RFIC است که با وجود کم شدن اندازه، پهنای باند دوبرابری دارد. این دستگاه با مجهز شدن به آنتن رادیویی فشرده، ابعاد کوچکی دارد و به راحتی می‌توان از آن در شبکه‌ها استفاده کرد.

سامسونگ همزمان با معرفی این تراشه نسل پنجم، درخصوص برنامه‌های آینده اش در این حوزه به شبکه 6G هم اشاراتی داشت. این شرکت کره‌ای فرکانس بی سیمی بالاتر از تراهرتز را بررسی کرده و آزمایشاتی درباره ارتباط بی سیم ۱۴۰ گیگاهرتزی داشتند. طبق گفته‌های این شرکت، شبکه 6G به واقعیت ترکیبی، نسخه‌های دیجیتال فناوری و هولوگرام کمک می‌کند. زمان زیادی تا معرفی و ارائه این شبکه باقی است و با وجود این موضوع شرکت‌ها بررسی و تحقیقات خود در این باره را شروع کرده اند و کشور چین می‌خواهد در این حوزه هم مانند شبکه 5G، اولین کشور باشد که آن را ارائه می‌کند.

تجهیراتی که معرفی شده اند باعث پوشش بیشتر و سریع‌تر شبکه 5G در تلفن‌های هوشمند و دیگر محصولات هوشمند می‌شوند. سامسونگ باتوجه به وجود تحریم و ممنوعیت‌هایی که برای شرکت چینی هوآوی وجود دارد، قصد دارد که حضور برجسته تری در بازار داشته باشد و با معرفی محصولات بیشتر و متنوع تر، سهم بیشتری از بازار فناوری می‌خواهد.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت 0912

 

 


برچسب‌ها : شرکت سامسونگ ,تراشه الکترونیکی , تراشه هوشمند , شرکت هوآوی,

پنجشنبه 3 تير 1400 - 20:05
قدرت گرفته از نیلوبلاگ